Instagram
   
Aktualnosti
  

Brendiranje Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije

07.11.2017 - 30.01.2018
Turistička zajednica grada Vinkovaca ugovorila je s Institutom za turizam izradu projekta “Brendiranje grada Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije”. U dokumentu će se analizirati postojeće stanje marketinga u destinaciji, izraditi brend koncept te strategija promocije.
 
Cilj projekta je kroz izradu brenda podići razinu prepoznatljivosti Vinkovaca na turističkom tržištu te dati smjernice za kreiranje ponude koja će 'oživjeti' brend i privlačiti veći broj gostiju.
Za potrebe projekta provedena su dva istraživanja. Prvo, koje se odnosilo na istraživanje percepcija o gradu Vinkovcu među Zagrepčanima, pokazalo je da su prve asocijacije na Vinkovce, bile: Vinkovačke jeseni, Slavonija, Slavonci, istok te pjesma 'Dođi u Vinkovce'. Među unaprijed zadanim asocijacijama ispitanici su najviše puta izdvojili: Vinkovačke jeseni, Slavoniju, NK Cibaliu, gastronomiju i željeznicu. Zagrepčani se najviše slažu s tvrdnjama da su 'Vinkovci doživljaj Slavonije', 'Grad tradicije i običaja' te 'grad bogatog kulturnog i povijesnog nasljeđa'. S Vinkovcima se najviše povezuju zlatna, žuta i zelena boja. Drugo istraživanje pokazalo je da su Vinkovci u zadnja četiri mjeseca u on-line medijima spomenuti oko 2 tisuće puta, pri čemu u kontekstu turizma oko 900 puta. Najviše se spominju na hrvatskom jeziku, manje na engleskom i vrlo skromno na njemačkom i slovenskom jeziku.
 
Projekt je u tijeku i njegov završetak predviđa se do kraja studenog 2017. Danas se održala radionica s ključnim dionicima turističkog razvoja u Vinkovcima. Tema radionice je brend koncept a svrha je da se kroz diskusiju s dionicima definiraju obilježja koja destinaciju čine drugačijom te temeljne vrijednosti brend koncepta.
Na raspravi su dane smjernice za daljnji rad na brend konceptu koji će biti prezentiran na sljedećoj radionici.
 
Povratak na listu